Meest gestelde vragen

Vragen

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als u uw bestelling wilt annuleren of wijzigen, stuur ons dan een e-mail op Info@tropicfashion.nl met uw ordernummer. Hoewel we ons best zullen doen om aan uw verzoek te voldoen, begrijp dat annuleringen niet altijd mogelijk zijn vanwege onze snelle orderverwerkingstijden.

Kan ik het adres van mijn bestelling wijzigen?

We kunnen alleen wijzigingen aanbrengen in uw verzendadres als uw bestelling nog niet in het verpakkingsproces is opgenomen. Stuur ons zo snel mogelijk een e-mail op Info@tropicfashion.nl met uw naam, ordernummer en bijgewerkt verzendadres. We zullen ons best doen om uw verzendadres bij te werken voordat het wordt verwerkt.

Mijn item is beschadigd?

Als uw item beschadigd is neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via Info@tropicfashion.nl. Dan zullen we samen verder afhandelen.

Hoe retourneer ik mijn item?

Jammer dat het item je niet bevalt.

Als je hem wilt terug sturen neem je contact op met Info@tropicfashion.nl en zullen wij je helpen om het naar het juiste adres te retourneren≥