Terugbetalingen en Retouren

We hanteren een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat u 30 dagen na ontvangst van uw artikel een retourverzoek kunt indienen. Om in aanmerking te komen voor een retour, moet uw artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. U heeft ook de bon of het aankoopbewijs nodig. Houd er rekening mee dat de klant de verzendkosten van het product naar de magazijnen moet dragen, tenzij het product beschadigd is of niet voldoet aan de beschrijving. Helaas kunnen we geen retouren accepteren voor afgeprijsde artikelen of cadeaubonnen. Om een retour te starten, kunt u contact met ons opnemen via info@TropicFashion.com. Als uw retour wordt geaccepteerd, sturen we u instructies over hoe en waar u uw pakket naartoe kunt sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retouraanvraag in te dienen, worden niet geaccepteerd. U kunt altijd contact met ons opnemen voor eventuele vragen over retouren via info@TropicFashion.nl. Beschadigingen en problemen Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem direct contact met ons op als het artikel defect is, beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat we het probleem kunnen beoordelen en het kunnen rechtzetten. Ruilen De snelste manier om te zorgen dat u krijgt wat u wilt, is door het artikel dat u heeft terug te sturen en zodra de retour is geaccepteerd, een aparte aankoop te doen voor het nieuwe artikel. Terugbetalingen We zullen u op de hoogte stellen zodra we uw retour hebben ontvangen en geïnspecteerd, en u laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Als het wordt goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling verwerkt en deze ook post.